Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sàhara
El pres polític saharaui Sikka Brahim mor després de 10 dies de vaga de fam

El pres polític sahrauí Sikka Brahim ha mort aquest divendres 15 d'abril a l'hospital d'Agadir

16/04/2016 Internacional
Sikka Brahimva ser detingut el passat 1 d'abril a la casa de la seva família a Guelmim, sud del Marroc, quan volia participar en una manifestació pacífica convocada per la Coordinadora d'Aturats Sahrauís d'aquesta ciutat.

Duarnt la detenció, Sikka Brahim va ser agredit, insultat i interrogat, per la qual cosa va iniciar una vaga de fam indefinida i es va abstenir també de beure aigua, per protestar contra la injustícia i la humiliació sofertes.

Des del 5 d'abril romania a la sala de recuperació de l'hospital, on ha mort aquest divendres.

Segons indiquen els mitjans de solidaritat amb el Sàhara, aquest vespre s'han produït protestes d'estudiants arran de la mort d'aquest pres polític, una víctima més de les atrocinats comeses pel Regne del Marroc.

Valora
Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  3. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  4. Decidim convoca el 9 d’Octubre a Paiporta sota el lema “Per la revolta de Paiporta”
  5. Sis d’Octubre de 1934 i 1 d’octubre de 2025
  6. La Franja serà present a Lleida el 5 d’octubre en defensa de la terra
  7. Els joves de l’ANC criden a omplir Urquinaona el 5 d’octubre per reactivar la lluita independentista
  8. La Comissió 9 d’Octubre convoca la manifestació unitària de la Diada amb el lema “País Valencià: terra i dignitat”
  9. La llibertat viscuda no es pot esborrar, és la llavor de l`alliberament
  10. Tot a punt per a la primera manifestació ruralista de Catalunya a Lleida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid