Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#JoAcuso
Un judici popular condemna a tancar el CIE de Zona Franca

Ampli seguiment del judici a les xarxes socials amb l'etiqueta #JoAcuso

31/01/2016 Drets i Llibertats

Més d'un miler de persones es van concentrar ahir al migdia a les portes del Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de Barcelona, a la Zona Franca han dictat sentència a favor del seu tancament definitiu en una escenografia de judici popular.

L'acte havia estat convocat per la plataforma Tanquem els CIE amb la col·laboració de SOS Racisme, que ha tingut el suport de més de 200 moviments populars, mitjans de comunicació i el testimoni d’ex-interns. També van mostrar el seu rebuig cap a la instal·lació membres d’ERC, Catalunya Sí que es Pot, i la CUP. Un dels participants a l'acte va ser una de les primeres persones denunciades a Catalunya per la Llei de seguretat ciutadana.

Actualment, el centre es troba tancat per obres i van exigir a la Generalitat de Catalunya i a l’Ajuntament de Barcelona que pressionin el ministeri d’Interior espanyol per tancar l’equipament de manera definitiva..

 

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  8. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. Blanca Serra: associacionisme, llengua i país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid