Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
La CUP pot perdre dos municipis on governa amb majoria absoluta

La decisió que va prendre diumenge Consell Polític i el Grup d’Acció Parlamentària de la CUP de no investir Artur Mas ha generat un debat intens a diferents assemblees de les comarques gironines, especialment a Verges i Celrà, dos municipis on la CUP governa amb majoria absoluta i on les assemblees debatran si abandonen l'organització

05/01/2016 Política
Dani Cornellà, alcalde de Celrà Dani Cornellà, alcalde de Celrà
El diari digital aragirona.cat informa  que la decisió que va prendre diumenge Consell Polític i el Grup d’Acció Parlamentària de la CUP de no investir Artur Mas ha provocat diverses crítiques a les comarques gironines. Una d'elles és la de l'alcalde de Celrà, Dani Cornellà, on la CUP governa amb majoria absoluta. Cornellà reconeix que no se sent representat per la CUP i que valora, a nivell personal, donar-se de baixa. Per debatre el nou escenari, divendres han convocat una assemblea local per decidir què fan.

A Verges on la CUP també governa amb majoria absoluta, l'alcalde, Ignasi Sabater, ha manifestat que se senten "tristos i enfadats" per la decisió que la CUP va prendre el diumenge a Barcelona i ha informat que hi ha programada una reunió de l'assemblea local per la setmana que ve.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid