Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Estelades
Per desè dia consecutiu es torna a penjar l'estelada a la Diputació de Tarragona
18/11/2015 Política

El regidor de la CUP a l'Ajuntament de Torredembarra, Toni Sacristan, ha estat l'encarregat per desè dia consecutiu de penjar l'estelada a la finestra del despatx de la CUP a la Diputació de Tarragona.

Sacristan ha plantejat la contradicció que suposa al seu parer, el fet que a la Diputació de Tarragona CDC retiri cada dia l'estelada de la finestra del despatx de la CUP, mentre que al seu municipi, CDC va votar a favor de que l'estelada onegi en solitari al terrat de la Casa Consistorial.

És per això que Sacristan ha instat a CDC "a que siguin coherents amb el món municipal i amb la Declaració del Parlament del passat 9 de Novembre i no tornin a retirar l'estelada del despatx de la CUP".

En cas contrari, Sacristan ha respost que "vindrem cada dia si fa falta d'arreu del Baix Penedès, el Camp i les Terres de l'Ebre per tornar a penjar-la i seguint treballant perquè el procés constituent tiri endavant, tant en matèria simbòlica com és el cas de l'estelada, com portant a la pràctica la desobediència a l'Estat per resoldre els greus problemes socials que patim tots i totes les catalanes, mitjançant el pla de xoc aprovat en l'annex de la Declaració del passat 9 de novembre al Parlament".

Valora
Vídeos
Toni Sacristan penja l'estelada Diputació Tgn
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Habitatge o caos
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid