Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
14M
EL SEPC anuncia mobilitzacions a Mallorca durant la jornada de Vaga estudiantil

També informa que el dia 19 de maig, dia que l’Assemblea de Docents convoca la vaga a les Illes, realitzaran una jornada de lluita per donar suport als docents i també mostrar el seu rebuig a la LOMQE.

12/05/2015 Drets i Llibertats
El SEPC convoca vaga estudiantil el 14M contra la mercantilització de l'ensenyament El SEPC convoca vaga estudiantil el 14M contra la mercantilització de l'ensenyament

El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha anunciat que durant la jornada de vaga estudiantil del proper dijous, té l'intenció de fer una manifestació a les 12 del migdia a la plaça del Tub de Palma. Prèviament realitzaran piquets al llarg del matí pels centres de secundària. A la Universitat de les Illes Balears (UIB), l’Assemblea UIB i el SEPC ocuparan un edifici el vespre abans de jornada de vaga en senyal de protesta.

A més a més, el SEPC també ha informat que dia 19 de maig, dia que l’Assemblea de Docents ha convocat la vaga, realitzaran una jornada de lluita per donar suport als docents i també mostrar el seu rebuig a la LOMQE.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. De la Franja a Alacant
  3. Fa 7 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. Convoquen una concentració a Calonge contra la presència de l'exèrcit espanyol
  5. Decepcions polítiques, una constant en la història
  6. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. Barcelona acull una conferència internacional sobre l'aviació i el turisme massiu amb vista sobre l'expansió de l'aeroport d'El Prat
  9. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  10. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid