Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
Arrufat a Lloret de Mar: "Aquestes eleccions també seran constituents i hem de capgirar la història"
22/05/2015 Política
Títol de la imatge Títol de la imatge
Així de clar es va mostrar ahir Quim Arrufat durant la seva intervenció a l'acte central de campanya de la CUP Lloretde Mar, aclarint que si volen guanyar el 27S hem de disposar d’ajuntaments forts i compromesos amb l’alliberament nacional i social que ha de suposar la consecució d’un nou estat independent.

També ens indicà la fortalesa de l’estat que ens reprimeix constantment i que cada cop més, i amb més temps per les dilacions en el procés, intenta minar i destruir qualsevol pretensió de llibertat del poble català. L’evolució de la crisi, després de vuit anys d’immenses retallades sobre els drets dels ciutadans, sobre el seu benestar, sobre el seu poder adquisitiu, ens porten a un estat constant de por que ens cohibeix de qualsevol intent de protesta. Aquesta situació que ens ha fet veure l’autèntica realitat de la ‘democràcia’ espanyola, esdevindrà es una reforma constitucional que torni a deixar tot ‘atado y bien atado’ durant de temps.

Ni volem ni ens podem permetre més aquesta situació, per això garantint que el 24M capgirem de nou la història farem que els resultats del 27S esdevinguin la pedra angular de la creació d’un nou estat més just, més solidari i on sigui realment el poble l’autèntic protagonista de la presa de decisions.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid