Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Escoltisme
Els escoltes a Catalunya aproven unir-se en una sola entitat

Ara s'inicia un procés de treball conjunt que podria durar entre tres i sis anys.

08/02/2015 Cultura

Acció Escolta de Catalunya, Escoltes Catalans i Minyons Escoltes i Guies han aprovat començar la creació d'una nova i única entitat d'escoltes, segons ha informat  Minyons Escoltes i Guies en un comunicat.

L'entitat ha aprovat aquest diumenge amb un 63% dels vots favorables iniciar aquest procés, fet que ja van validar les altres associacions al novembre.

El full de ruta aprovat estableix un procés de treball conjunt que podria durar entre tres i sis anys, durant els quals es preveu que els responsables de les tres entitats participin en diversos espais per definir aquesta nova associació única.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid