Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Convertir i dignificar el 9N en una mobilització desbordant sense pal·liatius

Anar per feina i guanyar

Convertir i dignificar el 9N en una mobilització desbordant sense pal·liatius Exigir eleccions immediates per declarar la República Catalana Independent

 

  • Guanyar el 9N amb una participació massiva i desbordant. Hem entrat en una etapa que requereix de tots i totes nosaltres audàcia, iniciativa i acció. La gestió del dia a dia del procés a la que ens han abocat alguns partits i el Govern és decepcionant, però volem manifestar que encara tenim una arma poderosa en el 9N: la participació desbordant en un acte de mobilització popular, de democràcia i desobediència a l' Estat espanyol. Anem a votar massivament demostrant la determinació de tot un poble a superar una etapa de la nostra història, passar pàgina i engegar un procés constituent que ens porti a la independència.

  • Eleccions immediates al Parlament per declarar la independència. Tot un poble exigeix que el país faci un tomb de manera urgent. Aquest clam ens porta a exigir eleccions immediates el més aviat possible, no més tard de primers d'any perquè la situació és d'emergència nacional i social. Unes eleccions no condicionades a cap llista única -que creiem innecessària- ni a res, per escollir un nou Parlament amb una majoria que desobeeixi l'estat i faci una declaració d'independència.

  • Coincidim amb la CUP en què si es vol dignificar el 9-N, cal donar-li una sortida política, i sobretot cal alliberar-lo de les tensions que hi ha entre els partits. Considerem encertat el gest de la CUP d'abandonar les conversesentre partits, enmig  de tacticismes estèrils i començar la campanya del 9-N. I esperem que la resta de forces polítiques segueixin l'exemple. Hem de centrar-nos  a fer que el 9-N sigui una jornada de mobilització democràtica que desbordi tots els límits.

 

Sense desobediència, no hi ha independència

Ni un pas enrere!


Valora
Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  3. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  4. "Temps de mobilització"
  5. Llengua, cultura i poder
  6. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  9. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  10. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid