Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Censura
Protestes davant la prohibició del PP del "Cicle Cultural al Voltant de la Dolçaina" a Torrent

"Amb música de tabal i dolçaina, el poble alegre i combatiu, els foragitarà del desgovern, imputats i empresonats en la memòria col·lectiva dels traïdors. Que comencen a tremolar!!!!"

22/07/2014 Cultura

Amb aquestes paraules acaba el comunicat de l'Estrela Roja de Benimaclet com a protesta a la prohibició de "l'Ayuntamiento de Torrente” de les activitats del Cicle Cultural al Voltant de la Dolçaina previstes pel passat dissabte, 19 de juliol de 2014 a Torrent.

L'entitat considera que aquesta nova agressió és producte d’una constant política degenerativa contra la cultura pròpia i, que aquetes actituds, fan pensar a molts i moltes, que una saga, la més repulsiva i vomitiva que es pot trobar a la nostra societat, ens desgoverna.

També, assenyalen que s’excusen constantment en unes lleis que no son capaços ni d’acomplir, en una constitució que empren més com a escut contra les aspiracions i el manteniment de drets i llibertats, que com a garant de les aspiracions del poble. Unes lleis que utilitzen com a arma indiscriminada contra el poble, i fan servir la religió com a una eina protectora dels seu estament i contra la laïcitat legislativa.

Amb aquest tipus de censura remarca el comunicat, "produeixen violència! I algun dia, o pot ser alguna nit, el repic d’un tabal i/o lamelodia d’una dolçaina els llançarà bales de notes contra aquests sucursalistes que miren més cap a Madrid que no pels interessos locals", tot dient que "Produeixen violència! I algun dia, o pot ser alguna nit, el repic d’un tabal i/o la melodia d’una dolçaina els llançarà bales de notes contra aquests sucursalistes que miren més cap a Madrid que no pels interessos locals. Els valencians i valencianes en general i les torrentines i torrentins en particular no paguem traïdors!"

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  5. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  6. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  7. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  10. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid