Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Actes de la Plataforma pel Dret a Decidir pel 25 d'Abril
25/04/2014 Drets i Llibertats

El proper divendres, 25 d'Abril, commemorant la data històrica de la desfeta d'Almansa des de la Plataforma pel Dret a Decidir (PDaD) del País Valencià s'ha organitzat un acte conjunt amb l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), es realitzarà a partir de les 19 h. al Centre de Cultura Contemporània Octubre (C/.Sant Ferran, 12) de València.

L'acte sota el títol "Volem Decidir. Tenim Dret!" tindrà les intervencions d'Ignasi Termes, per l'ANC i Anna Peña, per la PDaD, d'altra banda, la presentació de l'acte conjunt entre l'ANC i la PDaD anirà a càrrec de Maria Isona, també per la PDaD.

En el mateix marc dels actes al voltant del 25 d'Abril tindrà lloc dissabte, 26 d'Abril dins del marc d'actes que està realitzant la Plataforma pel Dret a Decidir (PDaD) del País Valencià tindrà lloc una xerrada sota el títol "Els joves volem Decidir" a les 12h. a la Societat Coral "el Micalet" (C/.Guillem de Castro, 73) de València.

A l’acte participarà Roger Sallas de l’ANJI (sectorial juvenil de l’ANC) i Anna Ardid de Joves pel Dret a Decidir (JoDAD).

Valora
Rànquings
  1. La CUP reclama la incoació d'expedients per a determinar i sancionar els responsables de les irregularitats denunciades a l'empresa comarcal de residus NORA SA
  2. SIXENA: el 155, encara
  3. Recorden que l'obra de teatre on es ridiculitza el català va representar-se a l'antiga presó model de Barcelona on centenars de catalanistes i independentistes van complir condemna
  4. Neutralitzar el comportament ocupant
  5. Suspès un concert d'una banda militar al Castell de Calonge per una protesta independentista i la pluja
  6. XLVI Aplec patriòtic al Pi de les Tres Branques
  7. Ens prenen la terra, ens prenen la vida
  8. El català, llengua nacional dels Països Catalans
  9. Reflexions sobre el Codi de Conducta i Bon Govern de l’Ajuntament del Vendrell davant l’afer de les factures del PSC
  10. Què es podria fer amb els 3.200 milions de l’aeroport? Manel Riu ho analitza a Crític
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid