Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita antirepressiva
Alerta Solidària es renova

L'organització antirepressiva es vol preparar per contestar l'ofensiva repressiva de l'Estat, que cada cop serà "més virulenta"

25/09/2013 Drets i Llibertats

Alerta Solidàra es renova per encarar el futur amb garanties. L'organització antirepressiva ha anunciat que realitzarà "un nou pas de renovació i transformació" per afrontar els embats de l'Estat i la resposta repressiva espanyola al procés d'alliberament del poble català.

L'organització assegura que els estats espanyol i francès "no resten impassibles" al creixement de l'Esquerra Independentista i a la maduració de les lluites populars i que per tant respondran "de forma cada cop més virulenta" contra els militants i organitzacions independentistes i d'esquerres a través de la criminalització, les multes, les detencions i fins i tot els empresonaments.

És per això que ha engegat la campanya "Preparades per vèncer" [Twitter] a través de la qual vol enfortir-se per fer front a la repressió. Una resistència que, diu, no consistirà només en "respondre a la repressió, sinó també a contraatacar" per "avançar decididament cap a la victòria". I ho farà prenent "el bo i millor" de la lluita antirepressiva de més de 40 anys de l'Esquerra Independentista i de més de 10 de la pròpia Alerta Solidària.

L'organització ha preparat un acte nacional de presentació de la nova campanya antirepressiva que tindrà lloc el dia 5 d'octubrea les 7 de la tarda a l'Espai Jove La Fontana de Barcelona. L'acte comptarà amb una intervenció d'una representació dels vaguistes docents de les Illes, se celebrarà un sopar popular i una actuació de la Colla Bastonera Picadits de Vilassar de Mar. La jornada acabarà amb un concert d’Ebri Knight.

Durant cinc anys

La campanya "Preparades per vèncer" es treballarà per fases durant cinc anys. El seu objectiu principal serà portar la solidaritat a indrets i sectors socials on encara l'organització no ha començat a actuar. Alerta Solidària espera que "Preparades per vèncer" constitueixi "un salt qualitatiu en la lluita antirepressiva de l'Esquerra Independentista".

La renovació en la imatge i els lemes seran l’atractiu especial de l’acte d’aquest dissabte on es descobrirà també la nova estratègia d'Alerta Solidària per als propers anys. Segons l'organització, el panorama actual requereix "enfocaments distints als treballats fins ara".

Acte nacional amb rèpliques a tot el país

L’onada renovadora durà l’organtizació Alerta Solidària a presentar el nou projecte a Alacant, Gandia, Xàtiva, València, Bétera, Castelló, Tortosa, Tarragona, Mataró, Lleida, Manresa, La Seu d’Urgell, Girona, Figueres i Palma.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  9. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  10. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid