Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ALLIBERAMENT NACIONAL
"Guerra de les banderes" a Mataró

La CUP ha convocat una concentració de suport aquest divendres davant del parc de bombers per donar-los suport en la hissada de l'estelada

19/09/2013 Política

La Candidatura d'Unitat Popular de Mataró ha mostrat el seu suport a la presència de l'estelada al Parc de Bombers de la capital del Maresme. En un comunicat, la candidatura independentista remarca que l'estelada simbolitza "la lluita del cos de bombers a favor del servei públic i en contra de les retallades imposades pel govern de CiU com pel del PP". El comunicat també recorda el compromís dels bombers per "la independència com a única via per garantir el progrés i benestar social dels catalans i catalanes".

La CUP Mataró fa una crida a les organitzacions independentistes i d'esquerres de Mataró que es concentrin el proper dia 20 de setembre a les 19.00h davant el parc de bombers per donar el seu suport al cos de bombers. El dia 21, a les 12.00h, hi ha convocada una manifestació de grups ultradretans davant del parc de bombers en contra de l'estelada.

El comunicat de la candidatura independentista també denuncia la "reacció de la dreta xenòfoba i espanyolista" amb "la presentació d'una moció al ple municipal" per una banda i la iniciativa a través "de xarxes socials i mitjans de comunicació" d'una "campanya hostil fins el punt de convocar una manifestació ultra per coaccionar la llibertat d'expressió i obligar els bombers a retirar l'estelada".

La CUP destaca que "instàncies superiors del departament d'interior" van demanar als bombers que retiressin l'estelada, però els diferents torns del cos de Mataró "han decidit no fer-ho".

Valora
Rànquings
  1. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  2. Caminada popular reivindicativa per reclamar que no es construeixi la segona sortida de la C32 a Canet, Sant Pol i Sant Cebrià
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  5. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  6. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de l'infiltrat del 1925 a Bandera Negra a l'infiltrat a Lleida descobert el 2025
  7. Vaga general per al 29 de maig!
  8. Una xaranga gironina guanya un concurs
  9. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  10. Presentació a Reus de la reedició del llibre de Joan Crexell i Payà, "El Complot del Garraf (1925)"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid