Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Amposta "fa via" cap a la Independència sobre el pont de l'Ebre

Després d'unir Deltebre i Sant Jaume d'Enveja, Roquetes i Jesús, ahir la cadena humana va travessar el pont d'Amposta

21/07/2013 Política

Més de 300 persones vam fer "Via" ahir al pont d'Amposta formant una cadena humana que va omplir d'estelades i de crits d'independència el pont d'Amposta.

Prèviament, un acte institucional a l'ajuntament amb la presencia de l'alcalde d'Amposta i també del de l'Aldea. En seguici es va arribar al pont d'Amposta on ja hi havia molta gent esperant.

Irene Fornós, coordinadora de l'ANC a les terres de l'Ebre va fer lectura del manifest, i a continuació tots agafats de les mans vam completar la cadena humana fins a l'altre costat del pont. L'acte va acabar amb el cant dels Segadors.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid