Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Som Energia
La cooperativa Som Energia arriba als 4.000 socis

L'entitat d'energia verda ha pres volada i s’ha convertit en referent a tot l’estat

17/11/2012 Economia
Som Energia Som Energia

Som Energia comercialitza energia renovable a tot l’estat des de 2010 i enguany ja ha arribat a la xifra de 4.000 socis i sòcies.

L’entitat compra i produeix energia provinent de fonts renovables, com la solar, l’eòlica, la mini hidràulica, la biomassa, etc. La compra es realitza mitjançant els certificats de qualitats que garantitzen l’origen 100% renovable de les energies. La producció d'energia verda es genera amb les plaques fotovoltaiques instal·lades a Lleida i a Riudarenes (Girona). A més, a Torregrossa s’ha posat en marxa una planta de biogàs de 500kW.

El projecte es va engegar l’11 de desembre de 2010 gràcies a un grup de persones vinculades a la Universitat de Girona que volien reproduir el model energètic existent en alguns països europeus. Ara, aquesta organització sense ànim de lucre, compta també amb l’ajuda de molts socis i sòcies que col·laboren de manera voluntària fent possible el somni de l’energia renovable.

Per tots els que vulguin rebre energia verda a casa, només cal fer-se soci a través del lloc web de Som Energia. Cal omplir un formulari i fer una aportació única de 100€ com a capital social, que pot ser retornada en el moment de la baixa del soci. El següent pas és el canvi de comercialitzadora energètic, un tràmit que gestiona la mateixa cooperativa.

Les inversions dels socis en els projectes d’energies renovables ja han arribat a 1.700.000€.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid