Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Esquerra Independentista
La CUP es presenta a Montcada i Reixac

Marcos Cereceda, portaveu: "Som una organització de l'esquerra transformadora que vol ser l'altaveu dels ciutadans i les reivindicacions a les administracions"

30/09/2012 Política

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) continua creixent i expandint-se arreu de les comarques catalanes. Dissabte es va presentar a Montcada i Reixac (Vallès Oriental) en un acte que va comptar amb la participació de les diferents organitzacions de l'Esquerra Independentista.

L'acte, que es va celebrar al Casal Popular el Brot, es va iniciar amb el parlament d'una militant de l'organització juvenil Arran, que va donar la benvinguda al nou nucli de la CUP i va animar-lo a treballar per la independència, el socialisme i l'alliberament de gènere.

A continuació, l'afiliada local a la COS Lidia Molano va parlar de l'ofensiva neoliberal que viu la classe treballadora, amb la precarització laboral, l'elevada taxa d'atur juvenil o la pobresa que pateix una bona part del pais.

De la seva banda, el portaveu local de la CUP, Marcos Cereceda, va explicar que els eixos organitzatius bàsics de la CUP són l'assemblearisme, el treball de base, l'organització en assemblees comarcals, territorials i nacionals, i va afirmar que és "una organització de l'esquerra transformadora que vol ser l'altaveu dels ciutadans i les reivindicacions a les administracions".

La CUP de Montcada i Reixac encara no ha decidit si es presentarà a les properes eleccions municipals ja que considera que "no es pot basar la política en la participació en les institucions". "La lluita al carrer i la mobilització són bàsiques per poder presentar-se a les eleccions i que el poble pugui mantenir el poder a les institucions", afirma.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. La Coordinadora Antimonarquica de Comarques Gironines convoca a una manifestació a la plaça del Vi
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  10. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid