Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sanitat
La CUP posa en marxa la campanya ''La sanitat pública és de tothom''

Amb l'objectiu de denunciar de la situació en què es troba la sanitat pública catalana i, en concret, el Consorci Sanitari Maresme-Selva (CSMS)

18/09/2012 Res-pública

Dissabte passat en en roda de premsa,  les assemblees locals de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de l’Alt Maresme i la Selva, amb la col·laboració de membres de CATAC-CTS/IAC i amb el suport de la revista cafèambllet, van presentar la campanya ''La sanitat pública és de tothom'', amb l'objectiu de denunciar de la situació en què es troba la sanitat pública catalana i, en concret, el Consorci Sanitari Maresme-Selva (CSMS), a l’Hospital Sant Jaume de Calella i a l’Hospital Comarcal de Blanes.

Els representants de la CUP a Calella, Francesc Riera i la CUP a Blanes Núria Llorens, en les seves intervencions, van esmentar l’afectació que les retallades, aplicades per la Generalitat de Catalunya i el govern espanyol, han tingut al CSMS i a la resta del territori. Alhora, també, es van citar els casos de mala gestió i corrupció dins del sistema sanitari català destapats per la revista cafèambllet.

En la seva intervenció, Ramón Serna, membre de CATAC-CTS/IAC, va presentar la revista El 27-S, Prou opacitat a la sanitat pública!, una publicació conjunta de CATAC-CTS/IAC, la revista cafèambllet i la CUP que exposa de manera clara i esquemàtica el què està passant en la sanitat catalana.

La CUP va remarcar que tot el mal que afecta la sanitat pública del nostre país respon a una estratègia premeditada, amb què es pretén deteriorar els recursos públics, per tal de donar arguments a la privatització com a única mesura del manteniment del sistema sanitari. I per aquest motiu, oferirà en diferents poblacions de l’àrea d’influència del CSMS i rodalies, durant aquest trimestre es faran diferents xerrades, acompanyades de diferents complements informatius a diferents municipis afectats.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  4. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  7. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  8. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  9. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
  10. Arxivada la investigació per la crema d’una bandera espanyola a l’escenari de les festes de Sant Narcís
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid