Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sanitat
L'esposa del conseller Boi Ruiz, nova directiva sociosanitària

Infermera de professió, Morón ha estat contractada al centre "Sabadell Gent Gran" amb funcions de sou i de direcció

29/09/2012 Salut

Maria Victòria Morón Mendicuti, esposa del conseller de Salut, Boi Ruiz, ha estat contractada al centre "Sabadell Gent Gran" amb funcions de sou i de direcció.

Tot i que Morón és infermera de professió, ha fitxat per un centre integrat al Consorci Hospitalari Parc Taulí de Sabadell, centre públic on la Generalitat hi és majoritària. Segons publica eldebat.cat, la feina li durarà fins que se celebrin les futures eleccions o més.

El nomenament es va produir ja fa unes quantes setmanes de manera molt discreta, segons assegura el digital. Durant molts anys la directora general de la Corporació Sanitària Parc Taulí va ser Helena Ris, que quan Ruiz fou designat conseller va passar a ser directora general de la patronal Unió Catalana d’Hospitals, ara Associació d’Entitats Sanitàries i Socials, que fins aleshores havia presidit Ruiz. 

Morón ja va ser un personatge central en la creació i el funcionament de l’empresa Know-How Advisers, S.L., constituïda el 5 de gener del 2009, a Barcelona, obrant en nom propi i “en nom i representació del seu marit, Boi Ruiz García” i els seus fills matrimonials Boi Ruiz Morón, Pol Ruiz Morón i Guillem Ruiz Morón.

La finalitat declarada de l’empresa és “el desenvolupament d’estudis generals o aplicats, dirigits a la planificació d’activitats de tercers en els sectors sanitaris i de benestar social”.

L'autor de l'article, Alfons Quintà, afirma que "s’entén que fer decaure la comissió d’investigació sobre sanitat fos una de les raons que van empènyer la convocatòria d’eleccions. Si CiU obté majoria absoluta, cosa que per ara sembla improbable, una comissió d'investigació sobre sanitat només podria ser constituïda en una setmana amb tres dijous".

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid