Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibres
Presentació del llibre "Visions perifèriques de combat", de Jordi Martí Font
16/04/2012 Comunicació
Divendres 27 d'abril a les set de la tarda es realitzarà la presentació del nou llibre de Jordi Martí Font, "Visions perifèriques de combat", al Museu d'Art Modern de Tarragona (c/ Santa Anna, 8, a la Part Alta).

El llibre estarà presentat per Josep Maria Yago, autor del pròleg del llibre. L'organització de la presentació va a càrrec de la Biblioteca Llibertària La Bullanga, de l'Ateneu Llibertari Alomà.

Martí Font va publicar ara farà dos anys Ni Nadal ni Setmana Santa, a l’editorial Riublanc, un conjunt d’articles crítics sobre el Camp de Tarragona.

L’autor, el prioratí Jordi Martí i Font, habitual col·laborador de Llibertat.cat durant els seus cinc anys de vida, és periodista, escriptor, treballador de l’ensenyament, independentista i membre de la CUP i diversos col·lectius locals, i membre del sindicat CGT.

Aquest nou llibre és un conjunt d'articles recollits durant deu anys sobre cultura, les lluites al voltant de l’antiglobalització i altres aspectes treballats habitualment per l’autor.

Tal i com s'ha ressenyat, els articles que recull Visions perifèriques de combat "dibuixen el panorama de lluites perdudes que van fer possible l’actual saqueig a què els mercats (rics i banquers amb la connivència de polítics) estan sotmetent les nostres societats. Fa deu anys alguns els van plantar cara i ara més que mai, cal que algú els la torni a plantar i aquest cop guanyi. O això o el caos (i aquí “caos” és una paraula decididament negativa…)."

De moment el llibre ja es pot comprar a deu euros a la CGT de Tarragona, a l’Ateneu Llibertari Alomà, a la Llibreria Gaudí de Reus, al Bar Campus de Reus i al local de al CGT de Reus.
 
Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  5. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  6. Quan tot falla, no és casualitat
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  9. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
  10. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid