Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acció independentista
La Flashmob per la Independència omple la Plaça de Catalunya d'estelades

Els creadors del lipdub de Vic han organitzat avui "la flashmob més multitudinària de la història" a Barcelona

18/03/2012 Política
Un any després que més d'1.600.000 de persones de tot el món hagin vist el famós lipdub per la independència de Vic, els creadors de la iniciativa s'han proposat un nou repte: la flashmob més multitudinària de la història, la "Flashmob per la independència".

Una acció col·lectiva que ha omplert d'estelades la Plaça de Catalunya de Barcelona aquest dissabte al migdia. L’objectiu és crear un vídeo per internet on es vol donar a conèixer i promocionar la independència arreu del món. Per aconseguir aquest objectiu, es produirà una flashmob (o multitud instantània) amb unes característiques concretes que la diferenciaran del que estem acostumats a veure.

Els independentistes que s'han acostat a la Plaça de Catalunya han entrat progressivament fins al centre de l'àgora i de cop han començat a cridar "In-inde-independència". El crit ha anat pujant de volum i cada vegada s’hi ha anat afegint més gent. L'acció, que ha de semblar espontània, durat només entre 3 i 4 minuts. Un senyal acústic ha marcat el final de l’acció i els participants han deixat de cridar immediatament i s'han dispersat en petits grups, cap a totes direccions, com si no hagués passat res.

L'acció s'ha pogut seguir per Internet a través de l'etiqueta #flashmobcat i de la pàgina de Facebook. A més, han obert un Verkami per finançar la realització del projecte.
Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  3. Pels carrers de València i Alacant un sol crit: Mazón dimissió!!
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Mobilització a Camprodon contra el telefèric de Vallter amb suport de Kylian Jornet
  6. Pensar i fer (2). Mig segle d’involució econòmica, social, ideològica i política
  7. L’ANC reivindica la lluita independentista a Urquinaona
  8. La catalanofòbia espanyolista
  9. Un cas peculiar de colonialisme interior: l’explotació espanyola dels Països Catalans
  10. L’Aplec del Puig resisteix la pluja i manté viva la flama del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid