Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Comunicació
El diari "AtuTMBetretallen" per difondre la vaga dels treballadors de TMB

Amb la col·laboració del setmanari La Directa, el periodic L´Accent i la revista Catalunya de la CGT

22/02/2012 Comunicació
Avui s'ha començat a difindre més de 20.000 exemplars del diari "AtuTMBetretallen" sobre l´estat dels transports públics a Barcelona. Hi han col.laborat en escriure´l el setmanari La Directa, el periodic L´Accent i la revista Catalunya de la CGT. També hi ha articles la Trobada Unitària en Defensa del Transport Públic.

Aquesta publicació està molt centrada en el metro i el bus, però no cal oblidar que les retallades en servei i seguretat també s´han produit al servei de rodalies de Renfe, al de Ferrocarrils Catalans de la Generalitat i al Tram.

A la publicació, hi ha reflectides les demandes que fan de forma unida les treballadores de metro i bus. Així com també dels usuaris organitzats, amb col.lectius i organitzacions dels moviments polítics, socials i sindicals de la ciutat i la seva Àrea Metropolitana. Es remarca la participació del moviment del 15-M, que va ser qui va proposar la creació d´aquest espai unitari de trobada mixte.

També es descriu totes "les corrupteles dels directius i polítics que gestionen les empreses públiques de transport en el seu benefici propi: cobrant sous milionaris, fent contractes, extenalitzacions i privatizacions a favor d´empreses privades i jubilant-se amb unes pensions milionàries".

El podeu baixar en pdf


El podeu trobar en aquest locals:

La Ciutat Invisible [c. Riego 35] (Sants)
El Casal Independentista de Sants [c. Muntadas 24] (Sants)
L´Espai Obert [c. Violant d'Hongria 71] (Sants)
L´Infoespai [pl. del Sol 19-20 baixos] (Gràcia)
La Barraqueta [c. Tordera 34] (Gràcia)
El local de la CGT [Av. Via Laietana 18, 9a planta] (Ciutat Vella)
El Lokal [c. de la Cera, 1] (Ciutat Vella)
El Casal Independentista La Cruïlla [c. Sardenya 256-260] (Eixample)
L´Ateneu Popular de l´Eixample [passatge Conradí nº 3] (Eixample)
La Universitat Lliure La Rimaia [ronda St. Pau 12] (RAval-Sant Antoni)
El Centre Social Okupat La Gordíssima [c. Pons i Gallarza 10] (St. Andreu)


 
Valora
Rànquings
  1. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  2. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  10. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid