Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nadal
L'escamot tió ja s'entrena per segrestar pares Noel

"Catalans, ja està aquí el Nadal i un any més el komando tió sortirà al carrer per combatre la intrusió del Pare Noel"

10/12/2011 Cultura
S'acosta Nadal i amb ell l'ofensiva consumista i de pares Noel que assalten els balcons i aparadors del nostre entorn. Per mantenir l'arrel popular de les festes nadalenques, l'escamot Tió ja ha començat a entrenar-se per segrestar pares Noel.

L'escamot tió ha fet públic un vídeo on els seus membres apareixen entrenant-se "per poder estar en forma i així poder eliminar tots els pares noels", segons expliquen ells mateixos a la gravació. I proclamen: "Catalans, ja està aquí el Nadal i un any més el komando tió sortirà al carrer per combatre la intrusió del Pare Noel. I no pararem fins a acabar amb ell".

L'escamot tió denuncia que els pares Noel "intoxiquen les festes transmetent els valors d'una societat globalitzada, que perd les seves arrels i que es construeix sobre la base de l'oferta i la demanda". És per això que des de fa una anys es dedica a netejar els carrers d'aquest invasor.

Arran de la seva actuació, centenars de pares Noel són segrestats i extradits cada anys. Els activistes segresten aquests individus estrangers i els cremen per renegar d'un model de vida basat en el consum i per defensar la recuperació de tot el protagonisme per part del Tió a casa nostra en aquestes festes.

A Cerdanyola canvien pares Noel per tions


La campanya per apartar els pares Noel del Nadal català va més enllà de l'escamot tió. A Cerdanyola els dies 15 i 16 de desembre s'intercanviaran pares Noel per tions a davant de l'Ajuntament. La campanya, promoguda per Maulets, fa una crida als veïns de Cerdanyola perquè portin els seus pares Noel i s'enduguin tions.
Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid