Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'EIC celebra la seva primera Assemblea del Camp

Una cinquantena de militants dels difererents col·lectius de l'Esquerra Independentista al Camp (EIC), van participar dissabte passat a la I Assemblea del Camp
L'assemblea va decidir de crear una nous estatuts per adaptar-se a la nova realitat -generada després d'aquests tres anys de treball- i, crear un nou manifest que actualitzi quina és la funció de l'EIC  i quins són els principis ideològics que l'inspiren.

15/03/2010 19:28 Política

També es va fer una valoració molt positiva de l'evolució de les tres diades de lluita al Camp (11 de Setembre, 1r de Maig i 8 de Març), així com de les iniciatives sorgides des de la pròpia EIC, com l'Aplec del Camp i l'Escola d'Estiu.

Comunicat de l'Assemblea

Aquest dissabte, es va celebrar a Alcover  (l'Alt Camp), la I Assemblea del Camp, el màxim òrgan de coordinació de l'Esquerra Independentista del Camp. Després de tres anys de funcionament, els col·lectius que la conformen, van voler realitzar una trobada per fer valoració de la feina realitzada i debatre sobre el treball a fer en els propers mesos. A més, es van aprovar uns nous estatuts i un nou manifest per adaptar-se a la realitat actual. La cinquantena de persones que hi van participar van fer una valoració molt positiva de l'experiència que ha significat aquesta coordinadora i, del que ha representat aquesta en el conjunt de l'Esquerra Independentista  a nivell nacional. També es va acordar la necessitat d'anar creant dinàmiques conjuntes de treball amb la resta de moviments socials de la vegueria, així com, consolidar iniciatives com l'Aplec del Camp,  l'Escola d'Estiu o les diferents Diades.

Una cinquantena de militants dels difererents col·lectius de l'Esquerra Independentista al Camp, van participar dissabte passat a la I Assemblea del Camp, realitzada a Ca Cosme, Alcover. El debat va començar al matí i es va allargar fins ben entrada la tarda, després de realitzar una parada per dinar al Casal Popular La Bretxa.

Després de tres anys de funcionament, els col·lectius que conformen la coordinadora de l'EIC, van voler realitzar una valoració del treball realitzat fins ara a les nostres comarques, així com debatre diferents qüestions relacionades amb la coordinació interna i les línies de treball conjunt.

Durant l'assemblea es va posar en evidència l'unanimitat en considerar la importància del treball realitzat fins ara, no sols pel que ha significat pel moviment a les nostres comarques, sinó també com una aposta d'estructuració de l'Esquerra Independentista a nivell nacional.

L'assemblea va decidir de crear una nous estatuts per adaptar-se a la nova realitat -generada després d'aquests tres anys de treball- i, crear un nou manifest que actualitzi quina és la funció de l'EIC i quins són els principis ideològics que l'inspiren. També es va fer una valoració molt positiva de l'evolució de les tres diades de lluita al Camp (11 de Setembre, 1r de Maig i 8 de Març), així com de les iniciatives sorgides des de la pròpia EIC, com l'Aplec del Camp i l'Escola d'Estiu.

Una altra qüestió que es va debatre intensament, va ser la necessitat d'anar creant dinàmiques conjuntes de treball amb la resta de moviments socials de les comarques del Camp, així com, la importància del treball a nivell municipal per crear una estructura d'Unitat Popular. Com també, la necessitat de posar sobre la taula les diferents realitats i lluites territorials als plenaris de les organitzacions nacionals i de la Coordinadora Nacional de l'Esquerra Independentista.
 

Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Quan tot falla, no és casualitat
  3. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  4. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  5. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  6. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  7. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  8. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid