Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Crida per col·laborar a la consulta popular d'Arenys de Munt per la Independència de Catalunya

El proper 22 d'agost, a les 18h es presentarà a la Universitat Catalana d'Estiu a Prada i el 5 de setembre un  míting polític unitari amb AM2000, ERC, CIU i CUP a Arenys de Munt
La Comissió organitzadora per la consulta per la Independència de Catalunya informa que el proper 24 d’agost s’esgota el termini de noves adhesions adreçades a les entitats, associacions i formacions polítiques d’Arenys de Munt i d'arreu del País, per a participar a la campanya informativa de la Consulta per la independència de Catalunya del 13 de setembre a Arenys de Munt.

15/08/2009 12:20 Política
Donat que el termini per participar-hi s’esgota, la Comissió fa una última crida a aquelles entitats, associacions i partits polítics registrats que desitgin participar en la campanya informativa de la primera consulta popular per la independència que es realitza a Catalunya. (veure [13-S] Tothom a Arenys de Munt per l'Autodeterminació. Bloc de juli Cuéllar)
A banda de les formacions polítiques, associacions i entitats que participaran a la campanya informativa, la Comissió Organitzadora resta oberta a noves adhesions, com a col·laboradors, de les persones interessades en treballar perquè aquest acte democràtic tingui les màximes garanties de serietat i rigor, en el qual els arenyencs i arenyenques puguin exercir el seu dret d’opinió sobre la conveniència o no d’un estat català dins la Unió Europea.

El període per adherir-se com a col·laborador no es tanca fins el dia abans de la consulta. A data d'ahir -14 d’agost- la Comissió Organitzadora ja compta amb una cinquantena de col·laboradors d’un ampli espectre ideològic i generacional d’Arenys de Munt i d’arreu del país.

Per poder participar de la campanya informativa o per adherir-se com a col·laborador de la Consulta per la Independència del 13 setembre, només cal emplenar un formulari al web de la Comissió Organitzadora
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid