Llibres
Conversa amb Roser Vernet al voltant de Lo mig del món aquest 25 d’abril a Casserres
20/04/2026 Cultura

El pròxim dissabte 25 d’abril tindrà lloc una jornada literària i de reflexió amb l’escriptora Roser Vernet Anguera, centrada en el seu llibre Lo mig del món. L’acte començarà a les 10 h amb un esmorzar i continuarà a les 11 h amb una conversa oberta amb l’autora.

Roser Vernet, nascuda al Molar (Priorat) l’any 1955, és una veu arrelada al territori que ha fet de la relació amb la terra i les formes d’habitar-la un dels eixos del seu pensament i escriptura. Després d’uns anys fora de la comarca, va retornar al Priorat a inicis del segle XXI, des d’on continua vinculada a projectes culturals i comunitaris.

La conversa comptarà també amb la participació de Raquel Camps, consultora empresarial i ramadera a Cal Galceran, i serà moderada per Rosa Cerarols.

El llibre Lo mig del món planteja una reflexió sobre el vincle entre les persones i el territori que habiten, abordant qüestions com la relació amb la terra, la gestió dels recursos i la necessitat de construir formes de vida sostenibles i dignes. Amb el Priorat com a punt de partida, l’obra obre interrogants que interpel·len el conjunt del país.

L'acte està organitzat per La Pastora, Ateneu feminista de Casserres.

La jornada es clourà amb un vermut a les 13 h.