La campanya, que vam iniciar com una sèrie de piulades diàries a Twitter al mes de gener de 2020, es va estendre a d'altres xarxes socials, Facebook i Instagram, on ja té més de 400.000 impactes mensuals, i ha aconseguit que diversos partits polítics, sindicats i professionals de l'àmbit cultural i social hi mostren el seu suport públic. Des de finals de novembre la campanya s'ha reforçat amb vídeos diaris de les més diverses personalitats que des de tot el domini lingüístic s'han adherit al clam per la reciprocitat.
Antoni Infante, el portaveu de la campanya, ha declarat: "Els partits polítics tenen ara una responsabilitat històrica amb la nostra llengua. El valencià/català està en emergència lingüística a tot el domini lingüístic i necessitem, sense dilacions, que la reciprocitat arribe a tothom per a poder enfortir el nostre sistema comunicatiu i el nostre mercat cultural, lingüístic i audiovisual. No té trellat que sent un públic potencial de més de 10 milions de persones, sols arribem al públic limitat dintre de les fronteres autonòmiques".
La campanya busca ara fer un salt qualitatiu i portar la reivindicació al carrer.
En aquest sentit, Infante ha declarat: "Tot respectant els protocols derivats de la situació sanitària, portarem la reivindicació als carrers de les principals capitals del nostre territori lingüístic, començant per València. No podem permetre que, per una decisió política, es perpetue una situació perjudicial per a la nostra llengua. Necessitem la reciprocitat, i la necessitem ara, i això és el que reivindicarem als carrers quan la situació sanitària ho permeta".