Medi ambient
Mataró defensa la llei catalana anti-fracking tombada pel TC
07/06/2016 Territori
Mataró defensa la llei catalana anti-fracking tombada pel TC Mataró defensa la llei catalana anti-fracking tombada pel TC

L’Ajuntament de Mataró ha aprovat una declaració institucional, presentada per la CUP, en defensa de la Llei catalana contra el fracking, llei actualment suspesa pel Tribunal Constitucional espanyol.

La moció ha estat aprovada en Junta de Portaveus dilluns 6/6/16 i serà ratificada pel Ple Municipal dijous 9 de juny de 2016. Ha propserat amb els vots favorables de CUP, ERC, CiU, VoleMataró, ICV i PxC, i les abstencions de PSC, PP i Cs. CiU ha presentat una esmena al text original de la CUP consistent a eliminar tres paràgrafs de la part expositiva que posaven en evidència que el Tribunal Constitucional espanyol va en la mateixa direcció que el TTIP.