25 d'Abril
El SEPC desplega estelades a les universitats de Valčncia en motiu del 25A
24/04/2015 Política

Ahir al matí,  un grup de militants del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) van desplegar "estelades" als campus de les universitats de la ciutat de València. Concretament es van penjar a l’Àgora de la UPV; a les facultats de Ciències Socials i Magisteri, al campus dels Tarongers, i una de gegant a la facultat de Filologia, Traducció i Interpretació, al campus de Blasco Ibañez.

Amb aquestes accions el SEPC  ha volgut reivindicar la diada del 25 d’abril, i ha aprofitat per a fer una crida a participar de la manifestació convocada per l’Esquerra Independentista el dissabte a les 18:00 a la Plaça de sant Agustí sota el lema “Unim les lluites, construïm Unitat Popular”

Aquestes accions també busquen llançar un missatge al voltant de la diada del 25 d’Abril. El que vol reivindicar el SEPC en aquesta important data és la unitat dels Països Catalans i el dret a l’autodeterminació dels pobles. Front a altres interpretacions de la diada, que busquen fer campanya electoral per a un suposat canvi en les eleccions autonòmiques del proper 24 de maig, des del SEPC creuen que el veritable canvi no vindrà amb la victòria en unes eleccions d’un suposat tripartit.