Fórum de debat Gandia 2025


Primeres Jornades
Demà divendres 27 de març a les 20 hores al casal Jaume I de Gandia tindrà lloc la primera sessió del Fòrum de debat sobre el pla Urbanístic de la ciutat de Gandia conegut com Gandia 2025. Independentistes de la Safor organitza aquestes primeres jornades on també intervenen la Plataforma pels pobles de la Safor, Arc de Mig Punt-Associació de defensa del patrimoni, i l'Assemblea de Maulets de la Safor.

 

26/03/2009 21:45 Territori
L'Observatori Gandia 2025 pretén ser un espai d'informació i debat independent a l'institucional. Volem que siga una eina útil per mantenir-nos informats i alerta front el que pot esdevenir la major operació especulativa els propers anys a Gandia. En aquesta pàgina podreu trobar notícies, opinions, un recull de premsa i enllaços amb institucions, empreses i col·lectius relacionats amb el projecte.

Es tractarà d'un espai obert i en contínua construcció on poder fer arribar opinions i informacions de manera directa a l'adreça de correu electrònic gandia2025@gmail.com.
" ... és una porta oberta, que convida a passar a dins d’un espai cordial, d’afecte. Volem que aquells que s’integren en l’associació, a través de la reflexió sobre el patrimoni cultural, puguen madurar com a éssers humans. Ens preocupen les persones per damunt de tot, ens preocupa la gent d’aquesta comarca i estem segurs que el coneixement dels valors continguts en el patrimoni i la història, la conservació dels senyals d’identitat i la transmissió de la memòria col·lectiva i les tradicions ens faran créixer com a societat i procuraran una millor qualitat de vida a la gent de la nostra comarca ... Arc d Mig Punt "

* IMATGE: Divendres 27 de febrer va tindre lloc el recital de poesia “Tornaveus d’una alqueria” al Teatre del Raval, que Arc de Mig Punt va organitzar en defensa de l’alqueria de Romaguera. Van participar-hi nombrosos poetes de prestigi de la Safor i d’altres comarques valencianes.