Durant la primera part, de la primera sessió del Curs de Voluntariat Mediambiental, es parlarà de quina és la situació ambiental i ecològica a nivell general. També farem una ullada a les interrelacions entre societat i medi ambient, veient com estan connectats de forma complexa els sistemes socials amb els ecosistemes i es farà un ràpid repàs a les diferents perspectives i posicionaments dels grups de ecologistes.
L'endema dissabte, a les 20:30h caMOT presentarà el poemari va guanyar el premi Ibn Hazm de poesia, atorgat per l'ajuntament de Xàtiva i que està publicat per l'editorial Bromera. L'obra és un joc poètic constant que barreja el material volàtil dels records amb una forma pròxima a la poesia i la cançó populars. Barberá ha rebut diversos premis tant per la seva obra en prosa com pels seus versos, i també fa de traductor.
Fragment de la ressenya del llibre que feia El País el passat 23 d'octubre:
"s’inspira, formalment, en els registres populars de la cançó per a expressar sensacions i sentiments que l’autor poua dels records personals".
Per saber-ne més:
Presentació del poemari "Aixativa, Axativa", premi Ibn Hazm de poesia Ciutat de Xàtiva [LLIBERTAT.CAT]
