Eleccions 2023
Albert Botran fa un pas al costat i afirma que cal una refundació de l'espai de la unitat popular

La CUP ha perdut uns 150.000 vots en relació a les eleccions del 2019 i el conjunt del bloc independentista uns 700.000.

25/07/2023

El candidat de la CUP a les eleccions espanyoles, Albert Botran, ha anunciat en una piulada que plega de les seves responsabilitats com a portaveu de la CUP i passa a un segon pla, tot i que remarca que continua a la CUP, Poble Lliure i la Intersindical. Satisfet de la feina realitzada aquests darrers anys com a diputat de la CUP a Madrid, es conscient de la necessitat d'una refundació de l'espai de la unitat popular.

Finalitza la seva piulada tot dient, "No sembla que el món vagi cap a un període d’estabilitat sinó el contrari. Des del punt de vista econòmic i ecològic són moltes les crisis obertes o latents". 

La CUP ha perdut uns 150.000 vots en relació a les eleccions del 2019 i el conjunt del bloc independentista uns 700.000.