La Candidatura d’Unitat Popular realitzarà demà, dimarts 9 de juny, a les 19h, una conferència política telemàtica en directe a través del seu canal de YouTube sota el títol “Síntesi del Cas Inipro”, que pretén aclarir les ombres al voltant del cas de
corrupció que finalment portarà a judici a part de la cúpula del PSC de Tarragona.
Les cupaires consideren que és una bona oportunitat perquè la població tarragonina pugui conèixer els detalls d’aquest cas de corrupció en el que presumptament es van destinar fins a 300.000€ de Serveis Socials al benefici del partit del PSC i que la CUP va dur a la fiscalia el 2013. A més, a través del xat de la plataforma es podran fer preguntes en directe tant a la consellera Laia Estrada com a l’advocat Carles Perdiguero.
Finalment, per a la CUP el cas Inipro és només la punta de l’iceberg de la corrupció municipal i insta al govern d’ERC i ECP a personar-se en la totalitat de casos que ja estan a la fiscalia i a seguir aixecant catifes per fer net.