Municipals 2015
Normalitat democràtica a Badalona en la mesa de traspàs de poders municipals entre Dolors Sabater i Xavier García

La trobada va durar més d’una hora, ha destacat per la seva cordialitat

12/06/2015 Política

Ahir va tenir lloc la primera reunió de la mesa de traspàs de poders municipals a Badalona i  va transcórrer sota una absoluta normalitat democràtica. Dolors Sabater, de Guanyem Badalona en Comú, i Xavier García, del Partit Popular, es van trobar per parlar dels punts més importants que hi ha sobre la taula entre el govern en funcions i el futur govern de Badalona.

La trobada entre la futura alcaldessa i l’alcalde sortint va durar uns 90 minuts i en tot moment el debat ha estat cordial. Una cordialitat que es traslladarà aquest dissabte a la plaça de la Vila durant el ple de constitució del nou ajuntament de Badalona, dins la diversitat de veus que es concentraran en un ambient distès, familiar i festiu on està previst que hi hagi animació infantil i les actuacions de grups de cultura popular.

L’alcalde en funcions, Xavier Garcia, va avançar a la futura alcaldessa, Dolors Sabater, que el Partit Popular farà una oposició dura però dins un esperit democràtic.