Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Info TV torna al País Valencià si entre totes volem

Va haver de tancar l'any 2008 perquè el PP, en la seva línia de censurar els que li planten cara, no va concedir-li la llicència de TDT. Info TV no va poder sobreviure en un territori, el País Valencià, on els projectes comunicatius crítics amb el poder i compromesos amb el país ho tenen molt difícil per sobreviure en un lloc on ser crític et tanca les portes.

Ara, però, han decidit que ja n'hi ha prou, i han engegat una campanya titulada "InfoTV torna si tu vols" amb la qual pretén aconseguir un miler de subscriptors que per 100 euros l'any permetin que el projecte tiri endavant. Fes-te subscriptora.

28/08/2010 21:17 Comunicació

infoAixò sí, per Internet. És aquesta l'única alternativa que han trobat per plantar cara a la política assassina del PP que no permet que visquin els projectes de qualitat.

David Segarra, el periodista valencià víctima de l'atac israelià contra la Flota de la Llibertat, ja ha anunciat que es fa subscriptor i que els cedirà els documentals que realitza a Veneçuela. Per Segarra "ja està bé de plorar pels cantons i queixar-se als bars, tindrem de nou a Info Televisió defensant la nostra terra, els nostres drets, l'horta, el Cabanyal, la llengua i la cultura". Segons ell "cal una tele que done canya als que s'ho mereixen i que parle amb valentia".

Info Televisió invertirà totes les quotes dels abonats en la contractació de periodistes i en les despeses que genere la nova etapa. Amb motiu de la pròxima assemblea d'accionistes, InfoTV ha fet una crida a tots els seus socis perquè col·laboren en el repte. Es tracta de tornar a ser una televisió de servei públic i un referent per als ciutadans, que tractarà la informació amb dignitat i professionalitat.

Segons assenyala l'equip, però, el problema és que en l'àmbit d'Internet i en plena crisi eixos ingressos no poden arribar per la via de la publicitat. Per això, l'empresa de comunicació ha apostat per les subscripcions, aportacions voluntàries de 100 euros a l'any, encara que també s'ha donat opció a marcar la xifra de 500 euros o qualsevol altra que es desitge.

Eixes aportacions, amb l'objectiu d'arribar als 100.000 euros, serviran per a reactivar una televisió diferent, "que escolte i deixe parlar a tots, que no manipule la realitat, que no amague les notícies i que respecte la nostra llengua i la nostra cultura", tal com diu el manifest.

 
 {youtube}njxyK7jBNF8{/youtube}
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid