Adam Majó, nou regidor de la CUP a Manresa

Adam Majó ha pres oficialment el relleu a Roger Torras com a electe de la CUP al consistori de Manresa. El ple en què Major va prendre el càrrec d’electe per la Candidatura d’Unitat Popular va ser intens pel nombre de propostes polítiques que s'hi debatien. A més, la sala de plens es va omplir de treballadors del mateix ajuntament en motiu de protesta per la negociaicó del conveni laboral. En aquest ple es va aprovar un pronunciament pel reconeixement des de Manresa de Kosovo com a estat independent.

18/03/2008 21:30 Política

 A més a més de la presa de possessió de Majó com a regidor, la CUP va aportar les dues mocions que va presentar a l’anterior ple i que no van poder-se debatre pel "veto" de l'alcalde, així com una moció per la concreció d'una Sala Polivalent a Manresa (vegeu notícia anterior):

- Proposició del Grup Municipal de la CUP sobre la retirada de la simbologia feixista a Manresa. 

- Proposició del Grup Municipal de la CUP sobre la suspensió d’activitats dels partits EHAK-PCTB i AEA-ANB.

- Proposició sobre la Sala Polivalent a Manresa

En aquest Ple de l'Ajuntament de Manresa, celebrat aquest dilluns, es va aprovar també una moció presentada pel grup d’ERC que demanava que el consistori es pronunciés a favor de la independència de Kosovo. La proposta va obtenir els vots favorables dels grups CiU, ERC, ICV i la CUP, mentre que el PSC i el PP van votat en contra.