Camps, deixa penjada a la Mancomunitat de La Valldigna

10.03.07  Finalment, Camps, no ha vingut a La Valldigna, sembla que la pressió social d'aquests darrers dies ha donat els seus resultats. Després de l'avançament de notícia del nomenament de Camps com a Amic de la Valldigna, el President de la Mancomunitat, el socialista i candidat a l'alcaldia de Benifairó, Agustí Pasqual, reconeixia d'inoportunitat del nomenament, i postposava el debat per després de les eleccions del proper maig.
 

10/03/2007 07:20 Política

El projecte en xarxa, "Valldigna, som i serem", havia iniciat  ahir mateix una campanya de signatures de rebuig al nomenament de Camps, com "Amic Valldigna", exigint a la Mancomunitat una rectificació, i demanant una política cultural que respecte la llengua catalana i la cultura pròpia.

Des del Bloc de Simat, i des d'Esquerra de la Valldigna han manifestat el seu rebuig a l'utilització política que es fa darrerament de la Diada comarcal.

 

Per saber-ne més:
 
 
VALLDIGNA'07: Reportatge fotogràfic/AVANÇ-Valldigna