Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Transport públic
Autobusos de TMB convoca noves aturades coincidint amb el MWC

La plataforma reivindicativa se centra en: Frenar la privatització dels Serveis Públics; acabar amb la contractació precària i recuperar el poder adquisitiu de la plantilla.

11/02/2016 Laboral
Autobusos de TMB convoca noves aturades coincidint amb el MWC Autobús de TMB | Autor: Arxiu

Avui el Comitè de Vaga d’Autobusos de TMB ha decidit mantenir la convocatòria de vaga del 15 al 19 de febrer i afegir dues noves jornades amb aturades de dues hores per torn els dies 23 i 25 de febrer, coincidint amb la celebració del Mobile World Congress (MWC), que tindrà lloc del 22 al 25 del mateix mes a Barcelona. Aquesta decisió respon a la negativa de la Direcció de TMB a negociar la plataforma reivindicativa aprovada per l’assemblea de la plantilla d’Autobusos de la setmana passada on van participar prop de 900 treballadors i treballadores.

Representants del Comitè de Vaga i de la direcció de TMB s’han trobat aquest matí a la Reunió de Mediació convocada per la Direcció General de Relacions Laborals per intentar desbloquejar el conflicte, sense èxit.

La plataforma reivindicativa se centra en: Frenar la privatització dels Serveis Públics; acabar amb la contractació precària i recuperar el poder adquisitiu de la plantilla.

El Comitè de Vaga està integrat pels sindicats CGT, COS, ACTUB, USOC, PSA i CNT, majoritaris entre el col·lectiu de conductors d’Autobusos de TMB. Aquestes organitzacions sindicals estem en contra del segon preacord sobre el nou conveni col·lectiu assolit per la direcció de TMB amb CCOO i UGT, ja que va en la mateixa línia del que va refusar la plantilla en referendum fa dos mesos. Els principals motius per aquest rebuig són que el nou conveni: Perpetua les situacions de precarietat laboral que actualment pateixen més de 200 conductores i conductors; blindar els sous i beneficis socials que encara gaudeixen directius i els anomenats “fora de conveni”; no garanteix, en cas d’ampliació del Tranvia privat per tota l’Avinguda Diagonal, els llocs de treball ni el servei que actualment se li presta a la ciutadania.

Valora
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2024 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid