9-N
Comunicat de la CUP Reus sobre el 9-N

La jornada d'ahir a Reus va ser tot un èxit superant el 30% de participació i amb més d'un 80% de vots pel Sí Sí. Una mobilització sense precedents a la ciutat que xoca amb l'actitud hostil del PP i la passivitat manifesta de CiU a la ciutat.

11/11/2014 Política

La CUP Reus ha emès un comunicat on a més a més de donar les gràcies als reusencs afirma que la consulta va ser “tot un èxit superant el 30% de participació i amb més d'un 80% de vots pel Sí Sí. Una mobilització sense precedents a la ciutat que xoca amb l'actitud hostil del PP i la passivitat manifesta de CiU a la ciutat.”.

La formació independentista recorda que “l'Ajuntament de Reus es va limitar a instal·lar set cartelleres per tota la ciutat i va dedicar-se a retirar cartells i pancartes del 9N; si l'alcalde de la ciutat es va apuntar de voluntari i quan li va tocar fer de president de mesa se'n va desdir; si l'Ajuntament es va negar a ampliar la freqüència de busos als centres de votació més llunyans... la ciutadania sí que va estar a l'alçada de la convocatòria del 9N. Un cop més, es demostra que la ciutadania sempre va per davant de les institucions. I, aquest cas no n'ha estat una excepció.”.