Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentració contra la crisi al districte d'Horta-Guinardó de Barcelona

Amb el lema “Que la crisi la paguin els rics”, dissabte passat vàries desenes de veïns i veïnes del districte es van manifestar pels carrers d'Horta. L'acció estava convocada per la Plataforma Horta-Guinardó-Carmel “Un altre món és possible, l'Assemblea de Joves d'Horta-Guinardó, la CUP de Barcelona i el Col·lectiu Ecologista Agudells. 
La marxa va començar a dos quarts de dotze a la plaça d’Eivissa i, després de recórrer el centre històric del barri, va acabar a l'oficina del Banco Santander que hi ha davant del Mercat. Allà s'hi va penjar una pancarta i es van repartir fulls volants. Cap a la una del migdia, l’acció va finalitzar, havent estat controlada discretament per quatre furgonetes dels Mossos d’Esquadra.  

26/01/2010 18:30 Política
Amb aquesta protesta s'ha volgut denunciar la hipocresia de les institucions que, mentre augmenta l'atur i la precarietat i disminueix la qualitat de vida dels treballadors, es dediquen a “rescatar” els grans bancs i caixes que, tot i la crisi, han obtingut beneficis multimilionaris.
 
 
Fòrum Social Català

Durant l’acció, es va aprofitar també per a fer difusió del Fòrum Social Català, que es celebrarà el proper cap de setmana a la seu central de la Universitat de Barcelona. La CUP de Barcelona participa en la xerrada-debat titulada “Política de partit i política de moviment. Quina relació i de quina manera?”, organitzada per l'Institut de Govern i Polítiques Públiques de la UAB i pel Centre d'Estudis sobre Moviments Socials de la UPF. Serà dissabte 30 a les 16h.  
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid